2016. május 11., szerda

Csípős cukkinis, spárgás makaróni

Újabb olasz fűszercsomagot bontottam, mert hamisítatlan olasz ízekre vágytam. A felirat szerint fokhagyma és csilipaprika, az összetevők szerint még petrezselyem is van benne. Ránézésre gyanús volt a sok paprikamag na meg a piros szín, hát belekóstoltam, minek után úgy döntöttem elég lesz 1 evőkanállal belőle és hogy javítsak az arányokon tettem hozzá még 1 ek szárított petrezselymet és 1 ek fokhagyma granulátumot. Ezek után a zacskón leírtak alapján készítettem tovább, azaz kevés vízben és olíva olajban felélesztettem a szárított fűszereket. Továbbiakban a receptben leírtak szerint folytattam. Így is elég csípősre sikerült, de egy finom, krémes, szószos hús nélküli tészta étel lett a végeredmény.


Elkészítési idő: 35 perc
Hozzávalók: 8 adag

75 dkg makaróni
5 dkg vaj
2 db cukkini
50 dkg spárga
1 db póréhagyma
5 dl főzőtejszín
5 dkg sajt, reszelt
2 gerezd fokhagyma
2 ek petrezselyem zöld
1 kávéskanál csilipehely



A makarónit forrásban lévő, enyhén sós vízben kifőzöm.
Közben egy akkora edényben, amibe majd a tészta is belefér  felolvasztom a vajat, rádobom a karikára vágott póréhagymát, a felkockázott cukkinit és a két centis rudakra vágott spárgát.
Sózom, megszórom petrezselyemmel, hozzáadom a zúzott fokhagymát, csilipelyhet és roppanósra párolom.
A reszelt sajtot elkeverem a tejszínnel, majd összeforralom a megpárolt zöldségekkel.
Végül összekeverem a megfőtt és leszűrt makarónival.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése