2016. március 30., szerda

Sonka tojással

Aki ham and eggs-et (hemendexet) szeretne készíteni az ne ezt a receptet használja, mert az csak sonkából és tojásból készül. Ebben a receptben a maradék húsvéti főtt tarját használtam és kevés hagymával és sajttal tettem tartalmasabbá.


Elkészítési idő: 15 perc
Hozzávalók: 1 adag

1 szelet füstölt sonka, vagy tarja
2 db tojás
1 szál újhagyma
1 ek zsír, vagy olaj
reszelt sajt
frissen őrölt bors







A serpenyőben megsütöm a szelet tarja egyik felét a zsiradékon, majd megfordítom, hozzáadom a zöldjével együtt felszeletelt újhagymát, és együtt sütöm tovább.
Amikor üvegesre párolódott a hagyma, ráütöm a tojásokat, ügyelve, hogy a sárgája egyben maradjon, ízlés szerinti állagúra sütöm. Én szeretem, ha a sárgája folyós marad.
Tálaláskor a fehérjét megsózom, az egészre darálok kevés borsot és meghintem reszelt sajttal.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése