2015. október 6., kedd

Megdíjaztak

Díjat kaptam tegnap egy általam nagyra becsült blogger társamtól. Lívia a Simone gasztroságai blog tulajdonosa, többek között engem jelölt a Liebster Blog Award díjra. Először nem tudtam mi ez, de miután kicsit körül néztem a Neten, kiderült valójában mi is ez.



Bloggerek adják egymásnak az online világban, lehetőség ez arra, hogy olvasóik jobban megismerjék őket.
A kezdeményezés Németországból indult, innen a neve is, jelentése: kellemes, értékes, legkedvesebb, legédesebb, szeretetreméltó.
A lánclevelekhez hasonló módon terjed:  ha valaki megkapja, továbbadja 5-10 másik kezdő bloggernek, hadd örüljenek ők is, hadd sütkérezzenek ők is a dicsfényben.
Senki sem kötelez arra, hogy tovább add a jelölést, de miért is szakítaná meg az ember a sort, hiszen díjat kapni mindenki szeret.
Marketing ötletnek sem utolsó.
Avval, hogy Lívia engem választott, azt gondolom, hogy nem is olyan rossz, amit csinálok, és azt már csak remélni merem, hogy magamon kívül ezzel másnak is örömet szerzek.
Ezúton is nagyon köszönöm!

És a szabályok:
Írd meg, hogy kitől kaptad a díjat, linkeld be a posztodba a blogját!
Írj 10 olyan dolgot magadról, ami nem köztudott!
Válaszolj a jelölő személy által feltett kérdésekre!
Nevezd meg az új jelölteket és tegyél fel tíz kérdést nekik!

10 dolog, ami annyira nem köztudott rólam:
1. Régóta naponta főzök, de mióta nyugdíjas vagyok mosogatok is.
2. Fiatalabb koromban rendszeresen dohányoztam, 35 évesen szoktam le, örök időre!
3. Mindenevő vagyok, de bogarakat, hernyókat azt hiszem nem enném meg.
4. Szeretek utazni, régi vágyam, hogy eljussak Rómába legalább 4-5 napra.
5. Soha életemben nem unatkoztam.
6. Már régóta nem érdekel a politika, a képmutató politikusok miatt.
7. Szeretem a számítógépes játékokat, az internetet, fényképezést, a jó borokat és a házi pálinkát.
8. Azt vallom, mindent kell enni, ami természetes, ami nem mű, ami adalék és tartósítószer mentes.
9. Szeretem a csípős, csilis, fűszeres ételeket, bár az epém egyre kevesebbet enged.
10. Napi 1 kávéval, 5-6 óra alvással jól érzem magam. (persze, még sok minden más is szükséges, de ennek felsorolásához itt kevés a hely!)

Válaszaim Lívia kérdéseire:
1. Mióta foglalkozol blogolással? - Egy éve döntöttem el, hogy blog írásra vetemedem, ami legtöbbször csupán a recept leírására szorítkozik.
Picivel később érlelődött meg bennem egy másik receptes blog gondolata, ahol már kis gyermekkori történet, emlék is kapcsolódik a feltett recepthez. Ez a pedig a Gyermekkorom ízei
2. Mi az aminek nem tudsz ellenállni? - A kérésnek, nehezen tudok nemet mondani!
3. Mivel töltöd szívesen a szabadidődet? - Főzéssel, blogolással, utazással és az unokáimmal.
4. Szerinted fontos az állatvédelem? - Van egy nimfa papagájom, ezért fontos megvédeni :D A viccet félretéve, igen!
5. Mi a kedvenc ételed? - Lecsó nokedlival, utána pedig bármi, mindent szeretek!
6. Mi a kedvenc évszakod? - Nyár és tavasz
7. Hova és kivel utaznál el legszívesebben? - Olaszországba feleségemmel (Róma, Firenze, Nápoly...)
8. Ki a kedvenc íród? - Karl May és Jules Verne (kb. 40 éve olvastam utoljára, azóta csak elvétve, és az sem könyv volt)
9. Teázol, vagy kávét iszol szívesebben? - Kávézok, korábban napi 4-5, amióta nyugdíjas vagyok 1 kávéval is beérem.
10. Sokat alszol, vagy beéred kevéssel is? - Éjfél előtt csak akkor fekszem le, ha beteg vagyok, fél hétkor pedig kelek. Nekem pont elég!

Az én díjazottjaim:
Gasztropajti - Kedvenc kajáink kicsiny konyhánkból
Csildi - Receptaréna Csildi blogja
Gabi - Fűszermánia

Kérdéseim hozzájuk:
1. Hogyan képzeled el a blogodat egy év múlva? Vannak céljaid, terveid, melyeket meg akarsz valósítani?
2. Van valaki aki inspirál, vagy támogat a blogolás terén?
3. A blogon kívül mivel foglalkozol szívesen szabadidődben?
4. Mi szerettél volna lenni gyermekkorodban?
5. Van e olyan elsősorban főzési praktikád, vagy trükköd amit anyukádtól, nagymamádtól tanultál?
6. Ha nagyobb összeget nyernél, mit kezdenél vele?
7. Volt valamilyen rossz szokásod, tulajdonságod, amit felnőttkorodra "kinőttél"?
8. Melyik a kedvenc ételed/ételeid elkészíteni és elfogyasztani?
9. Babonás vagy?
10. Mi a véleményed erről a blogos díjról?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése