2016. augusztus 5., péntek

Tésztasaláta gazdagon

Nyári nagy melegben, nincs jobb mint a kedvenceinkből összeállított tészta saláta. Több féle összeállításban készítettem már tésztasalátát, ez a mostani több elemében más, mint az eddigiek. Ebbe használtam gombát, újhagymát, kápia paprikát és bacont is, így egy kis pirítás nem ártott neki. Erre az alapra került a tészta, majd kétféle olívabogyót, koktélparadicsomot és mozzarella helyett házi parenyicát kevertem bele. Zöld fűszernek sok minden szóba jöhet, ebbe most bazsalikom került, de elfér benne a petrezselyem zöldje, lestyán, koriander zöldje, vagy durvára tépkedett jégsaláta, rukkola is.


Elkészítési idő: 50 perc
Hozzávalók: 6 adag

50 dkg száraztészta
1 csomó újhagyma
40 dkg gomba
2 db kápia paprika
20 dkg szeletelt bacon
30 dkg parenyica
30 dkg koktél paradicsom
20 dkg olívabogyó (fekete, zöld)
2 ek olívaolaj
1 marék bazsalikom levél
frissen őrölt bors


A tésztát (masni, orsó, fodros nagykocka, széles metélt) forrásban lévő sós vízben kifőzöm. Ha kész hideg vízzel leöblítem és lecsepegtetem.
Nagy méretű lábasban olajat hevítek, majd erős tűzön zsírjára pirítom a vékonyan felszeletelt gombát, amire kevés borsot darálok, majd hozzáadom a kis kockára vágott kápia paprikát, pár percig pirítom majd hozzáadom a kockára vágott bacont és a zöldjével együtt felszeletelt újhagymát.
Pár perc pirítás után hozzáadom a tésztát, az olajbogyót, a felaprított sajtot, paradicsomot és elkeverem.
Végül belekeverem a felaprított bazsalikomot és hidegen tálalom.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése